Verzenden & retourneren

 

Verzend- en handelingskosten

Binnen Nederland wordt er 4,95 euro berekend aan verzend- en handelingskosten bij bestellingen van 50,00 euro of minder. Boven de 50,00 euro zijn er geen verzendkosten. Voor het buitenland berekenen wij 10,00.

 

Direct uit eigen voorraad leverbaar

Bij elk product zie je direct de actuele voorraadstatus in ons magazijn. Is een product tijdelijk uitverkocht? Stuur dan even een email naar klantenservice@bglamorous.com. Je ontvangt dan automatisch een e-mail en/of sms zodra het product weer op voorraad is.

 

Indien je niet thuis bent

Als je niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. 

 

Heb je het product vandaag nog nodig?

Heeft de bestelling haast? Of kun jij niet wachten tot morgen? Ga dan even langs bij onze fysieke winkel op het ritsevoort 29 in Alkmaar. Het is handig om eerst even te bellen (072 520 1800), dan weet je zeker op het door jou gewenste product aanwezig is.

  

14 DAGEN BEDENKTERMIJN

Bij B Glamorous kun je een artikel ruilen of retourneren als je dat binnen 14 dagen na aankoop aan ons meldt. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Als producten die beschadigd of niet compleet zijn naar ons retour worden gestuurd zal een bedrag in rekening worden gebracht voor de schade. Het retour zenden van een product is voor eigen risico en voor rekening van de consument. Let er op dat het goed verpakt is. Wanneer uw pakket niet of beschadigd aankomt is het retourneren van uw geld niet mogelijk.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.



 

STAPPENPLAN RUILEN EN RETOURNEREN

Wil je een artikel retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen.

1.     Meld bij onze klantenservice (bglamorous@hotmail.com) of op 072-5201800 dat je een artikel retour wilt sturen. Vul het Retourformulier in en voeg dit toe in de email en in het pakketje dat retour gaat.. Dit Retourformulier vindt u hieronder. Ook na telefonisch contact willen we graag het Retourformulier van u ontvangen.

2.     Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je verzoek.

3.     Je ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.

4.     Het artikel dient binnen 14 dagen na de e-mail met instructies retour gestuurd te zijn naar ons.

5.     Na ontvangst van je zending, stuurt B Glamorous een ontvangstbevestiging via e-mail .

6.     Wij ruilen het artikel om (indien voorraadig) of storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.

7.     Heeft u bij het bestellen verzendkosten (4,95 euro) betaald en u stuurt het product retour ontvangt u deze verzendkosten retour bij het totaal bedrag wat retour wordt gestort.

 

KOSTEN 

De kosten voor het retourzenden zijn voor eigen rekening tenzij anders overeengekomen met B Glamorous. 

Klachten

Heeft u een klacht, vraag of opmerking? U kunt ons bereiken via klantenservice@bglamorous.com of 072 520 1800 (DI T/M VRIJ BEREIKBAAR
VAN 10.00-17.30 UUR en ZA VAN 10.00-17.00 UUR). Wanneer u per email contact met B Glamorous opneemt krijgt u een ontvangstbevesting met daarin informatie over de afhandeling.

 

RETOURFORMULIER mee te sturen in email voor het aanvragen van een herroeping

 

Modelformulier voor herroeping

 

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

   Aan:    B Glamorous

 

Ritsevoort 29, 1811 DM  Alkmaar

bglamorous@hotmail.com

 

 

-          Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*

de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

herroept/herroepen*

 

-          Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

 

-          [Naam consumenten(en)]

 

-          [Adres consument(en)]

 

-          [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

 

 

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.